Fixat och klart!

Haft en lugn dag i skolan idag, som alla andra dagar med andra ord. Påbörjat en ny kurs idag, filmkunskap. Kursen verkar inte speciellt avancerad och därför är det nog lätt att få ett bra betyg, tummen upp för det! Idag har jag även beställt min balklänning! Det skulle ta tre och en halv månad innan den är färdigsydd klar, tre och en halv månad?! Är inte det galet länge, det tycker i alla fall jag. Jag som inte haft någon brodska alls. Balfrisyr och smink är även fixat! Ikväll väntas det halv åtta hos mig, lite läxa och gos med min absoluta favorit! Imorgon har vi skidskytte på idrotten, det är någon nytt för mig måste jag säga, även fast jag har åkt en hel del skidor i mitt liv så tror jag att det blir en utmaning, nåväl det återstår att se!

Kommentarer
Postat av: Ida

Ja det blir skit mysigt med valpen. Vi ska hämta den 26 fabruari :) Inte så länge dit :)

2010-01-31 @ 14:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0